HI !
UiTM Memories/Picnic : Teluk Batik
Sunday, December 15, 2013 • 11:33 AM • 0 comments

*LONG ENTRY/TONS OF PICTURE*

Hello. Ssup. Okay lama gila menyepi. Then private blog. Ada lah sebab sebabnya. :) Oh lupa nak bagitahu, aku sekarang dah habis Diploma. Perasaan ? Syok gilaaa hoi. 2 tahun 6 bulan aku belajar. Masa berjalan begitu pantas sekali. Goodbye UiTM Merbok, Kedah. Seriously, life kat Kedah sangat FUN ! Sangat2 :) and i love Penang so muchhhhhh. Kalau overnight je takda tempat lain. Last sem sangat mencabar especially subjek account and law, but turned out aku dapat result yang sangat men"Sukacitakan" (dafuqqqq?!). And syukur alhamdulillah. Sepanjang 2tahun setengah aku bergelar student UiTM, every semester pointer aku kekal 3.00 pointer ke atas. Paling sikit 3.16. Itu pun masa aku Part 1 yang still blur2 lagi. Yeaaa betul. I never liked Office course. But tetiba aku dapat tawaran belajar kos ni. Can you bloody imagine how i feel ? and masa semester 4, alhamdulillah, i'm one of the Dean List yeahhh. :). And after aku dapat result final sem itu hari, aku terus apply degree. :) Layan gambar je laaaa. Banyak sebenarnya aku nak letak, BANYAK. Tapi aku letak sikit jelahhh untuk summarize perjalanan LAST semester :)

Ni masa otw nak amek last paper before tamat everything :)





 after habis final paper, malam tu kitorang berjimba habis habisan sebelum esoknya sesi nangis nangis. sobs sobs.

*when will i see these beautiful creatures again ? i missed you guys sooooo much T_T

\
Buat pertama kali kat Kedah, aku accident. After habis test, kitorang plan nak tengok The Conjuring. Sekali kauuu accident. *insappp*

soon after the wound dalam proses healing, kaki aku membengkak bagaikan JUARA. Dah macam perempuan mengandung.


Ni project Administrative Office Management. We had lotsa fun doing this. :) Semua handmade okay. *proud*

Masa LDK, kebetulan kecik ada kat Kedah, Shuhada paksa kecik ikut sekali. HAHA. Aku nak halang ? Gila. Mesti lah aku pun turut sama memaksa. :)

Classmatesssss :)

Gunung Jerai ada swimming Pool okay ? 

Muet ! :) 


yeaaa. Kat mana ada kitorang. Kat situ jugaklah kecik ada. 

Okay sengaja letak sebab masa ni baru balik ketatkan braces. and aku frustt gilaaaaa sebab braces masa ni buat gigi aku ada gap. Sumpah aku hodoh sebulan. *hodoh dan aku berpisah tiada.

Masa ni mazirah sweeeeet sangat, dia jemput aku kat rumah sewa and keluar jalan2. Sebab dia nampak TL aku dipenuhi ayat2 forever alone. Masa tu kat rumah sewa aku duk sorang2 :( Thank you mazirah. Oh yea, mazirah ni pun kawan baik aku since part 1 lagi. And our parents known each other. Mazirah dah pernah jejak rumah aku :') Satu2nya kawan kedah aku yang dah pernah sampai rumah aku kat sabak. :) Masa ni condition aku sangat worseeeee. kulit aku keringgg terukkk. Macam melepuhhh apa taktau. Dia macam kering then kering tu lama2 jadi hitam. Taktau nak explained camna. Masa ni aku kena kat bahagian atas bibir. Dah macam misai aku tengok. Then next week kena dekat sebelah mata. Macam bertumbuk gamaknyaaaa. Yes. Kedah sangattttttt panasss dari segi cuaca.

Nampak macam kena tumbuk, padahal tu kulit kering yang effect dia menyebabkan kering yang amattt dasyat sampai berubah menjadi hitam. Masa aku kena kat bahagian atas bibir, aku siap pergi klinik, and the doc just gave me some moisturizer cream. Hidup aku selain stress pasal belajar, adalah sangat miserable bila berhadapan masalah sebegini. Nak2 pulak time ni aku belum heal dari accident. Still jalan macam orang tempang. T_T

Last semester kitorang duk luar. One word for jadi NR(Non-Resident), FUCKING AWESOME !

hasrat aku nak jejak and makan kat Hello Kitty Cafe tercapaiiiiii :)


Kecikk tukang bawak ! thank you kecikkkk :) 

aktiviti aku dalam kelas office. Takda benda lain okay ?


KBM118 5C. We have been together for 2years and a half. 


Teluk Batik
Kejadian yang berlaku masa kitorang pergi Teluk Batik itu hari. Hoi best gila tahu. Walaupun Teluk Batik cuma. :) Tak banyak gambar aku dapat. Sebab kebanyakkan nya dalam fon twin aku, ain. Hari tu aku sempat transfer sikit je dari fon dia. Pastu tetiba dia nak marah2 aku sebab pegang fon dia. Apakahhhhhhh ? Saiko gila. Masa ni Kecik ikut sekali. Kecik ni dah macam tiap2 minggu datang rumah aku, so this time dia ada, heret dia sekaliiiii. Enjoy gilaaaa hoi. Lagi2 pergi dengan kakak aku. Last time aku pergi teluk batik bulan berapa entah tahun ni jugak, masa tu just aku, ain, kecik and adha je. Tapi this time dengan kakak sekali lagi double the fun !






Aku kempunan pistol air :( Lepas ni tobat aku takmau bawak kecik pi jalan2 cari barang2 beach. Semua takdapat. Kempunannnn hoi. 

Muka aku tak burn. Tapi tangan dah serupa negro.


singgah rumah kazen aku yang duk manjung. Mak pak sedara aku sekali ada. Aku paksa kecik lawan benda ni dengan anak buah aku. Kecik kalah okay ? Kalah. Practice banyak2 okay ?


P?S : Lepas aku dapat gambar lagi, aku edit balik entry ni. :)






Yaya Norhan. Baran. Braces. UiTM-ians. Follow me on TWITTER
© All Rights Reserved.
©
Thank you^^

Diary About Link
! :)



Nuffnangs